Twee uur René

Ik heb een stelregel dat een eerste gesprek niet langer dan een uur hoeft te zijn, maar na één uur kwamen René Oudshoorn en ik pas goed op stoom! Een boeiend gesprek over kraakpand Delpad, America, 10z, Dikke Rene met zijn Bouvier, de workshop slangen snijden, het WRAK in de Wilde Wereld, het tijdschrift ‘Lekker Fris’ en natuurlijk bandjes als Black Terrace, de Smerige Honden, Pericolo di Morto.

“Het is nu gewoon een andere tijd, maar als ik kon zou ik vandaag weer op de barricaden staan…”

mini-P1020078Meer dan twee uur gesprek! “Ik praat er dan ook graag over”, zegt René, “Ik vind het gewoon erg leuk wat we allemaal hebben meegemaakt. Het is nu natuurlijk een andere tijd, maar als ik kon zou ik vandaag weer op de barricaden gaan voor de Tien Zilverlingen of op de fiets naar Kalkar.”

Het was  werkelijk al donker toen het interview stopte….Hier heb ik nog wel even wat aan uit te werken…

 

Geef een reactie

